În anticiparea Black Friday, echipa Twillo a creat un landing page dedicat și dinamic pentru Arta Door, cu accent pe design și capacitatea de a converti mai bine vizitatorii în clienți.
Principalele elemente avute în vedere
Design
Cu un design îndrăzneț și modern, landing page-ul Twillo pentru Black Friday a fost conceput pentru a atrage atenția vizitatorilor. Utilizând culori puternice în contrast cu negru și imagini atractive pagina a oferit o experiență vizuală memorabilă și dinamică.
Capacitatea de a converti mai bine
Un alt aspect crucial al landing page-ului a fost capacitatea sa de a converti vizitatorii în cumpărători. Cu o structură clară și intuitivă, și cu un conținut persuasiv și convingător, pagina a facilitat procesul de luare a deciziilor pentru potențialii clienți.
Elemente dinamice și interactive
Pentru a aduce un plus de dinamism și angajament, landing page-ul a inclus elemente interactive și dinamice. Carusele de imagini cu produse, countdown-uri pentru oferte limitate în timp și alte elemente interactive au creat o experiență captivantă pentru vizitatori, încurajându-i să exploreze și să rămână conectați la pagina pentru mai mult timp.
Landing page-ul a fost implementat în website-ul companiei cu preluarea unor elemente grafice în toate paginile, cu scopul de a uniformiza din punct de vedere stilistic designul, pe perioada desfășurării campaniei.
Au fost dezvoltate de asemenea și servicii de tip copywriting prin crearea de texte incluse în magzinul online sau în newsletterele campaniei, dar și elemente specifice: logo-uri, bannere animate pentru campaniile publicitare, newslettere.