StarLight este o companie specializată în cursuri online (Learning Management System) activă în Marea Britanie. Pentru realizarea logo-ului Twillo a înglobat în același concept simbolul unui buton play și al unei dâre de stele care se contopește cu acesta.
O stea este adăugată și în corpul literei „i” pentru a lega simbolul cu denumirea, ducând astfel la conturarea ideii că Star Light este o companie care deține o bibliotecă video de cursuri online.
În era digitală dinamică în care trăim este esențial ca fiecare companie să se ridice deasupra concurenței și să-și îmbunătățească prezența în mediul digital.
Materialele video animate cu logo-ul companiei devin astfel un element indispensabil al unei strategii de marketing eficiente.
Logo-ul unei companii este mai mult decât o simplă reprezentare grafică – este un simbol al identității și valorilor sale.
Twillo a realizat pentru Star Light acest proces atât de necesar în marketing-ul online mizând pe mișcări simple, de la stînga la dreapta, cu accent pe butonul Play și pe steaua din denumire. Simplu, dinamic și puternic.