Content Marketing

content marketing

Descoperiți serviciile Twillo de Content Marketing.
Obțineți conversii prin conținut captivant și persuasiv.
Într-o clipă, de la idei la cuvinte care vând.

Putem scrie culori, sunete, senzații, putem ilustra cuvinte, amănunte, percepții sau lumi. Putem adăuga obiecte, produse sau servicii și le putem integra în narativ. Suntem gata să redactam descrieri, recenzii, să elaborăm articole în care să informăm, să interpretăm, să descoperim tendințe sau sau să aducem în prim plan soluții sau produse inovatoare. Obiectiv sau subiectiv. Literar sau non literar. Știm să păstrăm tonul mărcii. Să vorbim unitar, dedicat, specific.

Textele au fost mereu o bornă importantă, cu atât mai mult astăzi, în mediul online, unde conținutul de calitate poate fi un diferențiator fundamental. 

De la crearea mesajelor publicitare care atrag atenția, la dezvoltarea de conținut optimizat pentru motoarele de căutare, oferim soluții de content marketing pentru toate nevoile de comunicare ale business-ului dvs.

Câteva situații când aveți nevoie de servicii de content marketing

Lansarea unui produs sau serviciu nou

 

Pentru a crea un mesaj coerent și atractiv care să prezinte beneficiile și să genereze interesul publicului.

Optimizarea conținutului site-ului web

 

Pentru a asigura că textul de pe site-ul tău este captivant, informativ și optimizat pentru motoarele de căutare (SEO).

Realizarea materialelor de marketing

 

Pentru a dezvolta conținut publicitar persuasiv, de la afișe la broșuri și reclame online.

Campanii de email marketing

 

Pentru a scrie despre subiecte atrăgătoare, conținut relevant și apeluri eficiente la acțiune (CTA) în campaniile de email marketing.

Articole de blog

 

Pentru a menține un blog actualizat și captivant, atrăgând audiența și consolidând autoritatea în domeniu.

Descrieri de produs

 

Pentru a evidenția caracteristicile și beneficiile produselor într-un mod convingător.

Realizarea discursurilor și prezentărilor

 

Pentru a crea discursuri captivante care să transmită un mesaj puternic și să păstreze atenția audienței.

Actualizarea profilurilor de social media

 

Pentru a menține consistența și relevanța mesajelor pe platformele de socializare.

Revitalizarea conținutului vechi

 

Pentru a actualiza și îmbunătăți conținutul existent și pentru a răspunde noilor tendințe și cerințe ale audienței.

Crearea conținutului pentru campanii CSR

 

Pentru a comunica angajamentul și valorile etice ale companiei într-un mod autentic și inspirațional.