Ne bucurăm de fiecare campanie de marketing online realizată în sprijinul clienților noștri, tocmai de accea și în această primăvară am adus prospetime și inovație în strategia de marketing on site pentru magazinul online de mobilă Arta Door. Descoperiți succint campania de marketing on site desfășurată progresiv de Sf. Valentin, Dragobete și de Mărțișor.
În luna iubirii Twillo a creat o campanie specială pentru Arta Door, plină de romantism și inspirație. Bannere animate au fost amplasate în pagina de Promoții a retailer-ului site-ul cu rolul de a aduce un aer proaspăt și de a dinamiza campania pentru produsele aflate în promoție, captivând atenția vizitatorilor încă de la prima vedere.
Layout-ul specific al site-ului a fost adaptat pentru a reflecta atmosfera sărbătorii, cu elemente de design delicate și culori calde, care îmbie la pasiune și iubire, ataât pentru perioada Sf Valentin, cît și pentru perioada Dragobete.
Campania a fost construită în jurul sloganului „Promoții din Inimă”.
Twillo a adus magie și romantism în campania Luna Iubirii la Arta Door, prin intermediul animațiilor. Fiecare animație a fost concepută cu atenție la detalii, aducând un plus de farmec și atracție vizuală în experiența online a utilizatorilor. Prin aceste animații, am reușit să creăm o atmosferă magică și să amplificăm impactul campaniei noastre, consolidând legătura dintre Arta Door și clienții săi în spiritul sărbătorii iubirii.
Newsletter-ul dedicat campaniei a fost trimis către clienții fideli, într-o grafică în ton cu cea inclusă în magazinul online.
Prin utilizarea unor instrumente de marketing cum ar fi bannerele animate, layoutul specific și newsletterele personalizate, am reușit să captăm atenția publicului și să îi inspirăm să descopere frumusețea și prospețimea colecțiilor de primăvară ale Arta Door.