Campania „Îndrăgostește-te de casa ta!” de la Twillo a implicat dezvoltarea unui landing page, mesaje creative, elemente grafice și un newsletter pentru a crea o conexiune emoțională cu produsele. Campania s-a axat pe emoție și experiența personală, încurajând clienții să aprecieze estetic și emoțional produsele. Un aspect cheie a fost trimiterea mesajului campaniei printr-o campanie de email marketing, ajungând astfel direct în inbox-urile clienților.
Un aspect esențial al campaniei a fost focalizarea pe emotie și experienta personală. Prin intermediul acestui concept am încurajat clienții să se conecteze cu produsele lor nu doar din punct de vedere estetic, ci și din punct de vedere emoțional.
Iubim în multe feluri.
Persoane. Anotimpuri. Obiecte.
Iubim sunete și culori.
Uneori iubim pur și simplu.
Ne lăsăm purtați de sentimente.
Ne îndrăgostim.
Îndrăgostește-te de casa ta!
Email Marketing
Mesajul campaniei, „Îndrăgostește-te de casa ta”, a a ajuns și în inbox-ul clienților Arta Door printr-o campanie de email marketing marketing dedicată.